September brud

 
 
Jag och min make hade den stora äran att få gå på bröllop, helgen som var.
Oftast så levererar jag ju bara brudbuketten till brudparet innan vigseln.
Men nu fick jag ju vara med om det hela också.
 
Bruden fastnade för den här brudbuketten,
när vi kikade runt på nätet efter något hon skulle gilla.
Så det blev en luftig droppe med murgröna, vit lilja och vit brudorkideé + lite strån.
 
Min tanke var ju att ta en bild så ni skulle få se en brudklänning
bakom buketten men jag glömde totalt bort det.
 
 
Brudgummen fick en orkidée i knappnålsblomma.
 
Efter vigseln så ska man ju efter tradition gratulera brudparet och det gjordes även här, jag var bland de sista och jag kan intyga att orkidéen hade sett sina bästa dagar;)
Det var ju trots allt ca: 140 gäster!
 
Lycka till i framtiden Brudparet Markusson!
 
Linda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0