Tårta

Jordgubbstårta mitt i vintern!



I veckan som var fyllde min make år.
Och ända sedan han var liten har han velat ha jordgubbstårta när han fyller år.

Och nu när tiderna har förändrats så att det finns jordgubbar att köpa även på vintern,
så gjorde jag ett undantag och köpte några.
Så att han fick sin tårta med jordgubbar täckt med gele.

Syrrans kommentar var tråkigt att du inte fick en hemgjord tårta med jordgubbar;)
Det får jag ta som en komplimang! Att hon trodde att min hemgjorde tårta var köpt!

Nu är det bara 3 dagar kvar på A:s pappaledighet, den här månaden har gått jättefort.
Det är mycket kvar på den lista jag skrev innan han gick på ledigheten.

Men, men jag har jobbat med massage på dagarna också så det är därför jag inte hunnit med att beta av listan.

Skönt att ändå återgå till vardagen.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0