Tårta och Cupcakes



Ett av brudparen undrade om jag kunde göra deras bröllopstårta.
Och så här blev den.
Det är färska hallon och chokladkräm på nedre botten och hallonmousse på övre.
Sedan är den täckt med vit sockerpasta och en cerice ros, likadan som finns i brudbuketten.
Sockerpastan har jag självklart gjort själv;)



Och det andra brudparet ville ha hjälp med spritsningen av cupcakes.
De ville ha dom enkla och stilrena.
Så det blev vit topping med ett mörkt chokladhjärta.

Jag har även gjort en liten tårta till brudparet med barn,
men den kommer i ett annat inlägg.

Linda


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej , Vad du gör mycket fint, hur får du timmarna att gå ihop ? =)



Jag vet vem som jag ska anlita när det blir min tur att gå nerför altargången om det någonsin blir....

ha, haha

Kramar Ann

2012-06-17 @ 20:10:05
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Bor man i Högbyn så har man några extra timmar per dag;)

Ibland önskar jag att det vore så!

Men jag hinner en hel del ändå. Har en beställning på 10st gräddtårtor till midsommarafton också. Så det är bara att ladda om.

Kram

2012-06-17 @ 21:11:36
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0